Przejdź do głównej zawartości

Pierwsze szydełkowanie | Prace manualne



Od kilku lat marzyło mi się opanowanie szydełkowania. Pierwsze kroki podjęłam sama ucząc się z kanałów z youtuba. Niestety moja chęć nie trwała zbyt długo, szydełko wraz z włóczką rzuciłam w kąt. 


Zachwycałam się i zachwycam pracami jakie można wykonać na szydełku, czapeczki, sweterki, serwety i inne ozdoby. Wszystko to co widziałam było wykonane z największą precyzją. Uznałam że mi ta precyzja w oczkach i słupkach nie wyjdzie. Do marzenia sprzed lat wróciłam parę tygodni temu, ale z innym nastawieniem i działaniem. To co pokazuję poniżej, to moja pierwsza praca na szydełku wykonana przy osobie która uczy mnie jak to robić. Zdecydowałam się że potrzebny będzie mi nauczyciel i takiego znalazłam :)

Zdaję sobie sprawę, że serweta nie jest idealna, jedne oczka są większe, inne mniejsze. Ale dzielę się tym co jest na chwilę obecną. Już nie mogę się doczekać kolejnej swojej pracy na szydełku. Jak w powiedzenie  ... praca czyni mistrza!


Serwetka jest wykonana z bawełnianej włóczki. Zużyłam około 65 gram motka zielonego i 43 gram białego. Produkt firmy Inter-Fox. 

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na majówkę - chrabąszcz majowy ;) | Promarker | 3d

Wyzwanie#2 Portret

Portret kogoś znanego ;) Kolejne wyzwanie to portret znanej osoby. Wyzwanie bardzo trudne, wystarczy popatrzeć na efekty ;) Czy ktoś się domyśla co to za znana osoba? Hm.. moja refleksja po tym wyzwaniu jest taka bym ćwiczyła więcej i więcej. Póki co przedstawiam swoje prace na takim poziomie jakie są.  Na powyższym filmie próbowałam odtworzyć kadr z baśni Into The Woods i jedną z głównych bohaterek, żonę Piekarza - w tej roli Emily Blunt. Jedna z moich ulubionych aktorek młodego pokolenia. Pozdrawiam :)

Proste kartki świąteczne w GIMP'IE