Przejdź do głównej zawartości

Decoupage | Próba #1 Pudełko





Podobają mi się rzeczy, które są zdobione ręcznie, z własnych pomysłów czy inspiracji. Podziwiam u innych ich precyzyjność i perfekcje w zdobieniu ozdób. Uprzedzam, że mój twór z zabawy techniką decoupage jest dalekiiiii od doskonałości :)

 To moje pierwsze podejście do decoupage'u, nie wiem czy nie ostatnie. Do tej pracy zbierałam się od dawna. Mam problem z realizacją swoich pomysłów od razu, na już!, teraz. U mnie to się ciągnie miesiącami, a nieraz latami... wstyd przyznać ;)
 Ale po kolei.
Z materiałów potrzebowałam pudełka tekturowego (to akurat jest po wkrętarce), pędzla, farby białej, zielonej i niebieskiej, chusteczek dekoracyjnych o białym tle, kleju i żelu nabłyszczającego (dwa ostatnie zakupione w profesjonalnym sklepie plastycznym).


Wszystkie ścianki pudełka pomalowałam białą farbą (2-3 warstwy). Kolor na dno pudełka uzyskałam po zmieszaniu farb zielonej i niebieskiej dla uzyskania turkusu.


Następnym krokiem było ułożenie wyciętych dekoracji z chusteczek i przyklejenie je do wieka pudła i na jego boczne ściany. No i tu jest zgrzyt w całej dekoracji, bo doklejenie elementów wyszło kiepsko. Nie chodzi mi o rozłożenie ich między sobą a doklejenie tak by nie było karbowania. Efekt 'po' nie zachwyca :) ale po nałożeniu żelu nabłyszczającego trochę nadrabia.


Ot, praca skończona :) Chciałam spróbować, to spróbowałam.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na majówkę - chrabąszcz majowy ;) | Promarker | 3d

Wyzwanie#2 Portret

Portret kogoś znanego ;) Kolejne wyzwanie to portret znanej osoby. Wyzwanie bardzo trudne, wystarczy popatrzeć na efekty ;) Czy ktoś się domyśla co to za znana osoba? Hm.. moja refleksja po tym wyzwaniu jest taka bym ćwiczyła więcej i więcej. Póki co przedstawiam swoje prace na takim poziomie jakie są.  Na powyższym filmie próbowałam odtworzyć kadr z baśni Into The Woods i jedną z głównych bohaterek, żonę Piekarza - w tej roli Emily Blunt. Jedna z moich ulubionych aktorek młodego pokolenia. Pozdrawiam :)

Proste kartki świąteczne w GIMP'IE