Przejdź do głównej zawartości

Babie lato | Promarker | 3d





Jesień to nie tylko chłód, deszcz i wiatr. 
Jesień to nie tylko kolorowe liście spadające z drzew.

Dużą atrakcją cieszą się pająki - gigant.
W kropki, kreski, paski itp. do wyboru, do koloru!
Na ich widok prawie skaczę ;) Jedno jest pewne, można je spotkać wszędzie :) Pozawieszane między drzewami, schowane w kwiatach, krzakach, a nawet we framudze drzwi lub okna. Spotkałam kiedyś takiego czerwono-pomarańczowego i uwieczniłam go na zdjęciu.
Dziś postanowiłam go uwiecznić na kartce papieru.



http://www.front-music.pl/darmowe/



Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na majówkę - chrabąszcz majowy ;) | Promarker | 3d

Wyzwanie#2 Portret

Portret kogoś znanego ;) Kolejne wyzwanie to portret znanej osoby. Wyzwanie bardzo trudne, wystarczy popatrzeć na efekty ;) Czy ktoś się domyśla co to za znana osoba? Hm.. moja refleksja po tym wyzwaniu jest taka bym ćwiczyła więcej i więcej. Póki co przedstawiam swoje prace na takim poziomie jakie są.  Na powyższym filmie próbowałam odtworzyć kadr z baśni Into The Woods i jedną z głównych bohaterek, żonę Piekarza - w tej roli Emily Blunt. Jedna z moich ulubionych aktorek młodego pokolenia. Pozdrawiam :)

Proste kartki świąteczne w GIMP'IE