Przejdź do głównej zawartości

TORT papierowy

 


Rok 2021 przynosi okrągłe jubileusze dwóch bliskich mi ludzi.

Z tego względu zainspirowałam się zdjęciami z Pinteresta. Koniecznie chciałam wykonać jakieś origami. Ostatecznie padło na coś moim zdaniem prostszego - tort z papieru.

Uważam, że efekt końcowy jest uroczy.

Do wykonania tortu papierowego potrzebowałam szablonu, który znalazłam w głębiach Internetu. 

Nie podlinkuje, bo nie pamiętam źródła.

To co potrzebowałam:

-blok techniczny kolorowy

-nożyczki

-klej na gorąco

-kawałek sznurka

-inne dekoracje

-zawartość tortu, u mnie cukierki :)

 




Wydrukowane szablony na kartkach A4, wycięte i sklejone. Blok techniczny jest na tyle sztywny, że lepiej używać kleju na gorąco niż kleju szkolnego.

Dodatkowo poszczególne elementy skleiłam bokami i podkleiłam spód wyciętym kołem z papieru.

Wszystkich elementów jest 12.






Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Na majówkę - chrabąszcz majowy ;) | Promarker | 3d

Wyzwanie#2 Portret

Portret kogoś znanego ;) Kolejne wyzwanie to portret znanej osoby. Wyzwanie bardzo trudne, wystarczy popatrzeć na efekty ;) Czy ktoś się domyśla co to za znana osoba? Hm.. moja refleksja po tym wyzwaniu jest taka bym ćwiczyła więcej i więcej. Póki co przedstawiam swoje prace na takim poziomie jakie są.  Na powyższym filmie próbowałam odtworzyć kadr z baśni Into The Woods i jedną z głównych bohaterek, żonę Piekarza - w tej roli Emily Blunt. Jedna z moich ulubionych aktorek młodego pokolenia. Pozdrawiam :)

Proste kartki świąteczne w GIMP'IE